Nasze usługi i kompetencje
Dzisiejszy rynek usług marketingowych wymaga od nas bycia wszechstronnymi ekspertami. Nasza agencja tworzy zespół specjalistów, który w zależności od założeń projektu oraz potrzeb naszych Klientów zaproponuje zindywidualizowaną ofertę, posługując się specjalistyczną wiedzą z obszarów projektowania, programowania, administracji usługami IT. Planujemy strategie oraz kampanie marketingowe, które wprowadzą Twoją firmę na rynek lub umocnią jej pozycję. Dzięki temu jesteśmy elastyczni, a koszty projektu są zoptymalizowane.
Doradztwo marketingowe
Analizy rynku i audyty
Strony i sklepy internetowe
Identyfikacja wizualna
Wideo reklamowe i dla SM
Hosting, domeny, usługi IT
Założyciel agencji WR consulting Wiktor Ruminkiewicz działa na rynku reklamy od ponad 10 lat.
Poniżej krótki życiorys zawodowy:
Wiktor Ruminkiewicz:
Zajmuje się doradztwem marketingowym ze szczególnym uwzględnieniem Internetu.
Swoją karierę zaczynał od pracy w Poznaniu przy innowacyjnym portalu kreatywnych studentów estudents.pl, którego był współzałożycielem, następnie wspomagał działanie i rozwój poznańskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach, którego prowadził swoje pierwsze firmy związane m.in. z reklamą, e-PR, Internetem. W 2008 roku wrócił do swojego rodzinnego miasta Konina, gdzie objął stanowisko menadżera w agencji interaktywnej NetCare, w roku 2009 rozpoczął pracę w spółce LM Lokalne Media na stanowisku menadżera ds. rozwoju, z którą współpracuje do dnia dzisiejszego. Obecnie prowadzi własną firmę zajmującą się doradztwem z zakresu marketingu i optymalizacji procesów biznesowych.
Wykładowca PWSZ w Koninie, przedmiot: marketing internetowy.
Właściciel sklepów internetowych: https://rodonagotowo.pl oraz https://okshop.pl
Współorganizator i trener w różnego typu szkoleniach biznesowych, głównie z obszaru przedsiębiorczości, umiejętności miękkich i marketingu.
Od 2011 roku doradca i konsultant zarządów obiektów hotelowych i ośrodków szkoleniowych (m.in. OSW Wityng w Mikorzynie, Ośrodek Delfin w Półwiosku Starym k. Ślesina, hotel Pałacyk w Koninie).
Szef marketingu w trzeciej, co do wielkości sieci aptek: Prima oraz Prezes Zarządu spółki produkcyjnej z branży AGD, suplementy diety.
Do grona klientów należą m.in. Grupa Aptek Prima, sklep internetowy DVDmax.pl, Centrum Handlowe Ferio Konin, OSW Wityng, Impexmetal SA, stacje benzynowe BP Konin, sieć lodziarni Beza-krówka, Wakepark Ślesin, PWiK w Koninie, Hotel Pałacyk, KMK-KLINKIER, elektroniczne papierosy Cigger, sala bankietowa Factoria i wielu innych.
Doradztwo marketingowe i szkolenia
Specjalizujemy się w obszarach marketingu, PR-u i zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu. Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów marketingowych i szkoleniowych na terenie całej Polski.
Przykłady realizacji:
- strategia marki Primabiotic (primabiotic.pl) włącznie z kreacją produktów, logistyką, procesem dystrybucji, hr, zarządzanie projektem w okresie 6 miesięcy.
- strategia komunikacji i marketingu dla hotelu Wityng (nasza firma doradza zarządowi przez ostatnie kilka lat realizując komunikację w różnych kanałach)
- strategia komunikacji i marketingu dla marki Jolko, producenta małego AGD (jolko.pl)
- strategia komunikacji i marketingu dla producenta desek elektrycznych YesDzik (yesdzik.pl)
- stworzyliśmy identyfikacją marki Beza Krówka (lody rzemieślnicze) włącznie z komunikacją wizualną punktów sprzedaży oraz działaniami w mediach społecznościowych
- strategia wejścia na rynek zagraniczny oraz cała kreacja marki Yumenatsu.
Nazwa firmy:
WR consulting Wiktor Ruminkiewicz
Stanowisko: właściciel
Okres zatrudnienia: kwi 2012 – obecnie
Kompleksowe działania marketingowe i promocyjne dla małych i średnich firm. Tworzenie profesjonalnych rozwiązań w zakresie wizerunku w Internecie. Branding, planowanie i doradztwo strategiczne.
Nazwa firmy:
LM Lokalne Media Sp. z o.o.
Stanowisko: Menedżer ds. rozwoju
Okres zatrudnienia: sie 2009 – lis 2011
Czas zatrudnienia: 2 lata 4 mies.
Współpraca z podwykonawcami i dostawcami (od strony handlowej i ewentualnie technicznej), ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych dla produktu/usługi/działu, budowanie świadomości marki, opracowywanie strategii marketingowej lub inwestycyjnej nowych działów, ewentualnie planów sprzedaży. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, budowanie relacji typu B2B. Aktywna współpraca z innymi działami firmy, zarządzanie projektami i motywowanie zespołu, organizowanie przetargów, udział lub prowadzenie konferencji, reprezentacja firmy na zewnątrz.
Nazwa firmy:
NetCare.pl agencja interaktywna
Stanowisko: menedżer
Okres zatrudnienia
sie 2008 – maj 2009
Czas zatrudnienia: 10 mies.
Odpowiedzialny za sprzedaż, HR, szkolenia wewnętrzne (samodzielne przygotowywanie programów i dobór zagadnień, a także przeprowadzanie szkoleń), motywacja zespołu, tworzenie procedur, kontakt z klientami oraz partnerami kluczowymi, negocjacje, PR, zarządzanie projektami, coaching, doradztwo w zakresie inwestycji, finansów, współtwórca strategii, tworzenie ofert produktowych działów interaktywnego oraz reklamy.